06 mei Uitkomst Patiënttevredenheid
Als huisarts zijn we er in de eerste plaats voor u. We vinden het dan ook heel belangrijk wat uw ervaringen zijn. Uw ervaringen vertellen ons immers wat wij goed doen of wat beter kan. In het najaar van 2023 hebben wij in de wachtkamer een patiënttevredenheidsmetingsformulier neergelegd, met vragen over de algemene tevredenheid, de huisarts in opleiding en de wachttijden aan de telefoon. Wij willen u bedanken voor het invullen van dit formulier en delen graag de resultaten met u.
Uit de meting kwam naar voren dat: o Ruim 88% van de respondenten de praktijk als goed tot uitstekend beoordeelt. o 80% de huisarts in opleiding als goed tot uitstekend beoordeelt. o 84% de wachttijden aan de telefoon als voldoende (32%) tot goed (40%) en uitstekend (12%) beoordeelt. U waardeert vooral de persoonlijke benadering, de betrokkenheid, de kundigheid en de vriendelijkheid. Hier zijn wij als praktijk heel blij mee en dit maakt ons ook trots. Genoemde verbeterpunten waar we als praktijk iets mee kunnen hebben te maken met het online systeem, dat dit niet altijd even duidelijk is. Mocht u hierover vragen hebben, laat u ons dat dan vooral weten zodat wij u verder op weg kunnen helpen.
|